Reklama
  • Czwartek, 23 czerwca (15:00)

    Składniki: pęczek świeżego szczawiu, pół szklanki wody , 2 banany, kiwi, dla lubiących słodsze napoje łyżka miodu lub syropu klonowego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (14:00)

    Składniki na 2 porcje: • pęczek botwinki • pół pęczka natki pietruszki • pół szklanki naturalnego soku jabłkowego • gruszka • 6 ciemnych winogron.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (11:00)

    Składniki na 4 porcje: • 330 g jogurtu naturalnego (duże opakowanie) • 1-2 garście szpinaku baby • 1-4 liście jarmużu • 1-2 łodygi selera naciowego • 1-2 jabłka • sok wyciśnięty z ½ cytryny • 1-2 łyżki zmielonych migdałów.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 16 czerwca (14:00)

    Składniki: 2 banany, 4 kiwi, 20 dag truskawek, 100 ml jogurtu greckiego, 2 łyżki miodu, łyżka siemienia lnianego, łyżeczka kardamonu, wiórki czekolady mlecznej do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 4 garści liści szpinaku, 1 garść zielonych liści botwinki, 2-3 ogórki, 1 pęczek natki, 1 zielona papryka, gazowana woda mineralna, sok z cytryny, cukier , sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 czerwca (08:00)

    Składniki: 50 dag dojrzałych truskawek, 1/2 szklanki cukru, 30 dag miąższu arbuza, 1 cytryna, 500-800 ml soku pomarańczowego (z kartonu), pokruszone kostki lodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 czerwca (08:00)

    Składniki: 80 dag rabarbaru, 30 dag truskawek, 5 dag korzenia imbiru, 1 laska wanilii, 2 limonki, cukier do smaku, 1 pomarańcza, świeże zioła do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 czerwca (08:00)

    Składniki: 600 ml maślanki naturalnej, 1 duży banan, 30 dag truskawek, 1-2 łyżki naturalnego płynnego miodu, cytryna, listki mięty lub melisy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 25 maja (08:00)

    Modne ostatnio smoothies, czyli koktajle owocowo-warzywne, to nie tylko zastrzyk witamin, ale też sposób na oczyszczenie organizmu. Aby zrobić taki koktajl, przygotujmy po garści szpinaku i rukoli. Wrzućmy zieleninę do malaksera. Wlejmy szklankę wody lub mleczka kokosowego. Dodajmy owoc pokrojony na mniejsze kawałki, np. jabłko, banan lub awokado. Smak podkreślmy cynamonem lub świeżą miętą. Całość zmiksujmy i wypijmy, np. na śniadanie lub kolację.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Potrzebne składniki: 6–7 różyczek świeżego brokuła, łyżka posiekanej natki pietruszki, 4 łyżki kiełków (np. lucerny), szklanka wody mineralnej, ew. 1/2 szklanki kefiru

    Czytaj więcej Komentarzy:0