Reklama
  • Środa, 21 grudnia 2016 (08:05)

    Składniki: 350 g żurawiny (świeżej lub mrożonej) ● 2 pomarańcze ●2 cytryny ●3 litry wody. Przyprawy: 12 całych goździków ●2 kawałki kory cynamonu ● cukier do smaku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 21 grudnia 2016 (08:05)

    Składniki: 6-7 łyżeczek czarnej liściastej herbaty ●po 8 łyżek gęstego soku z malin oraz soku z jabłek ●2 małe cytryny ●dowolna dekoracja. Przyprawy: kilka łyżeczek płynnego miodu ● kora cynamonu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 21 grudnia 2016 (08:05)

    Składniki: 2 tabliczki czekolady gorzkiej 70 proc. ● 800 ml gorącej wody ● szklanka mleka (może być roślinne) ● 8 łyżeczek kawy rozpuszczalnej ● kremówka do dekoracji. Przyprawy: łyżka imbiru ● duża szczypta chili ● łyżeczka cynamonu ● 4 łyżki syropu czekoladowego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 12 grudnia 2016 (13:05)

    ● Szklanka cukru ● szklanka wody ● skórka z 1/2 pomarańczy ● laska cynamonu ● 3 ziarna kardamonu, zmiażdżone ● 6 goździków ● 3 torebki ekspresowej herbaty o smaku pomarańczowym ● litr soku z granatów.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 listopada 2016 (14:05)

    To prawdziwa witaminowa bomba! Zapobiega anemii, poprawia jakość widzenia i odmładza. Aby sporządzić koktajl, przygotuj 3-4 liście jarmużu, 2 dojrzałe kiwi, pół zielonego ogórka ze skórką, łyżkę siemienia lnianego, sok z limonki lub cytryny do smaku i 250 ml wody mineralnej. Liście dokładnie opłucz, osusz i wykrój z nich łodygi. Kiwi umyj i obierz ze skórki, pokrój na ćwiartki, ogórek umyj i pokrój. Dodaj sok z limonki lub cytryny, siemię, wodę i całość dokładnie zblenduj.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 10 listopada 2016 (15:00)

    Składniki: 1 litr schłodzonego mleka, 12 łyżeczek lodów czekoladowych. Syrop czekoladowy: szklanka cukru pudru 170 g czekolady (60 proc. kakao).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 2 listopada 2016 (10:00)

    Składniki na 20 porcji: • kilogram sporych dojrzałych owoców pigwy • pół l spirytusu o mocy 90% • 200 ml przegotowanej wody • 50-70 dag cukru kryształ

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 12 października 2016 (08:00)

    Składniki: 2 szklanki wody mocno schłodzonej w lodówce, sok z całej limonki, sok z jednej pomarańczy, skórka otarta z całej limonki, 2 kiwi zielone, pęczek natki pietruszki, ew. 4 listki bazylii.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 7 października 2016 (14:00)

    W prosty sposób możemy urozmaicić smak zwykłej mineralnej kilkoma dodatkami. Idealne to ogórek, limonka lub cytryna. Potrzebujemy: 1,5 l niegazowanej wody mineralnej, dużego ogórka, limonki, miodu, kilku listków świeżej mięty. Ogórek kroimy na cienkie plasterki. Z limonki wyciskamy sok. Listki mięty lekko gnieciemy. Dodajemy do wody plastry ogórka, sok z limonki, miętę i doprawiamy do smaku miodem. Wstawiamy wodę do lodówki na kilka godzin. Po schłodzeniu usuwamy miętę. Możemy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 22 września 2016 (15:00)

    Ten warzywny koktajl jest konkretną dawką witamin i minerałów. Nie tylko zaspokoi pragnienie, orzeźwi, ale też doda energii. Warto przygotować go zwłaszcza na śniadanie. Potrzebujemy: 3 pomidory malinowe, małą słodką paprykę, 2 ząbki czosnku, sok z limonki, sól, pieprz, kilka listków świeżej bazylii. Pomidory kroimy w ćwiartki, paprykę w słupki, czosnek przeciskamy przez praskę. Wszystkie składniki blendujemy, dodajemy listki bazylii, sok z limonki. Miksujemy ok. 3 min, aż uzys

    Czytaj więcej Komentarzy:0