Reklama
  • Czwartek, 22 września (15:00)

    Ten warzywny koktajl jest konkretną dawką witamin i minerałów. Nie tylko zaspokoi pragnienie, orzeźwi, ale też doda energii. Warto przygotować go zwłaszcza na śniadanie. Potrzebujemy: 3 pomidory malinowe, małą słodką paprykę, 2 ząbki czosnku, sok z limonki, sól, pieprz, kilka listków świeżej bazylii. Pomidory kroimy w ćwiartki, paprykę w słupki, czosnek przeciskamy przez praskę. Wszystkie składniki blendujemy, dodajemy listki bazylii, sok z limonki. Miksujemy ok. 3 min, aż uzys

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (09:05)

    Składniki: 13 dag mieszanki suszonych owoców, 75 ml wody, szczypta cynamonu, 50 dag jogurtu naturalnego, odrobina miodu, po 2 łyżki zarodków pszenicy, pestek słonecznika. Do posypania orzechy laskowe.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (09:05)

    Składniki: 1/2 kg dojrzałego czerwonego arbuza, 2 łyżki soku z limonki, 10 kostek lodu, limonka, maliny, mięta do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (09:05)

    Składniki: 20 dag czerwonych porzeczek, 750 ml mleka, 2 łyżeczki miodu, 2 łyżki migdałów w całości, 2 łyżki orzechów arachidowych, łyżeczka cynamonu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (09:05)

    Składniki: 3 łodygi selera naciowego, 2 kiwi, 2 banany, szklanka wody.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (09:05)

    Składniki: 3 łyżeczki kawy rozpuszczalnej, szklanka wrzątku, szklanka zimnego mleka, 3 łyżeczki cukru (według uznania), 2 gałki lodów kawowych, przyprawa do kawy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (09:05)

    Składniki: 1 l wody niegazowanej lub schłodzonej przegotowanej, 50 dag mandarynek, listki świeżej mięty, miód do smaku, kostki lodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (09:05)

    Składniki: 1 kg rabarbaru,  1 i 1/2 szkl. cukru, skórka otarta z cytryny, sok z całej cytryny, 2 szklanki wody, 2 szklanki wody gazowanej, kostki lodu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 6 września (08:00)

    ● 2 dojrzałe duże cytryny ● 2 garście dojrzałych wiśni ● 2 szklanki wody mineralnej (może być gazowana), przyprawy: ● opcjonalnie: szczypta stewii lub odrobina syropu klonowego (ale tylko dla lekkiego przełamania smaku).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 26 sierpnia (08:05)

    Kiwi ma niski indeks glikemiczny, więc nie tuczy (mogą je jeść nawet cukrzycy). Ma też niezwykłe właściwości zdrowotne: obniża ciśnienie krwi oraz zapobiega zakrzepom. Składniki na 1 porcję: 200 ml (niepełna szklanka) jogurtu naturalnego o zawartości tłuszczu do 1,5 proc., 1 garść natki pietruszki, 1-2 kiwi, 1 łyżka otrąb owsianych. Przygotowanie: natkę opłucz i posiekaj, obierz cienko kiwi i pokrój na kawałki, zmiksuj składniki w blenderze. Białko: 14 g. Kalorie: 210 kcal.

    Czytaj więcej Komentarzy:0