Reklama
  • Środa, 20 lipca (13:05)

    Rodzice wiedzą, że najlepiej gasić pragnienie wodą, ale dzieci jej nie lubią, bo nie ma smaku. Co zatem zrobić, by przekonać szkraba do jej picia? Na początek można podawać ją z pysznymi, zdrowymi dodatkami.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca (14:00)

    Przygotowane z młodych jarzyn dostarczą dużo błonnika, witamin, minerałów i sporą dawkę energii, za to zdecydowanie mniej kalorii niż napoje owocowe. Warto pić je na I lub II śniadanie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej, 2 szklanki mleka , 1 tabliczka gorzkiej czekolady, cukier do smaku, 100 ml śmietanki 30 proc. , cynamon, melisa do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 4-5 ogórków gruntowych (lub jeden długi ogórek sałatkowy), 1 cytryna, 400 ml maślanki naturalnej, 1-2 łyżeczki cukru pudru, pół pęczka natki, pół pęczka mięty, gazowana woda mineralna.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 szklanki świeżego szpinaku, 2 duże ogórki sałatkowe, 1 pęczek natki, 2 jabłka, 1 garść truskawek, woda mineralna, sok wyciśnięty z 1 cytryny, 1-2 łyżki naturalnego miodu do smaku, 2-3 łyżki nasion chia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 1 lipca (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● duży arbuz ● butelka wina białego półsłodkiego musującego ● 100 ml wódki ● jabłko ● po małej kiści bezpestkowych białych i czerwonych winogron ● miękki owoc mango

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 1 lipca (13:05)

    Składniki na 4 porcje: ● 2 szklanki gęstego jogurtu naturalnego ● pół małego arbuza ● 20 dag jeżyn lub malin ● 4 łyżeczki płynnego miodu wielokwiatowego ● 2 szklanki lodu w kostkach ● mięta

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 30 czerwca (11:05)

    W niektórych warzywach i owocach, np. w awokado, znajdują się nie tylko witaminy i minerały, ale i zdrowe tłuszcze. Owoc ten dzięki obecności kwasu oleinowego obniża poziom cholesterolu, a zawarty w nim potas reguluje ciśnienie krwi. Warto przyrządzić z awokado prosty koktajl: w blenderze zmiksujmy awokado z 2 łodygami selera naciowego i połową ogórka. Doprawmy sokiem z połowy limonki. Uwaga! Seler idealnie zastąpi sól. Aby rozcieńczyć napój, dolejmy trochę wody mineralnej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 czerwca (15:00)

    Składniki: pęczek świeżego szczawiu, pół szklanki wody , 2 banany, kiwi, dla lubiących słodsze napoje łyżka miodu lub syropu klonowego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (14:00)

    Składniki na 2 porcje: • pęczek botwinki • pół pęczka natki pietruszki • pół szklanki naturalnego soku jabłkowego • gruszka • 6 ciemnych winogron.

    Czytaj więcej Komentarzy:0