Reklama
  • 1 godz. 8 minut temu

    Modne ostatnio smoothies, czyli koktajle owocowo-warzywne, to nie tylko zastrzyk witamin, ale też sposób na oczyszczenie organizmu. Aby zrobić taki koktajl, przygotujmy po garści szpinaku i rukoli. Wrzućmy zieleninę do malaksera. Wlejmy szklankę wody lub mleczka kokosowego. Dodajmy owoc pokrojony na mniejsze kawałki, np. jabłko, banan lub awokado. Smak podkreślmy cynamonem lub świeżą miętą. Całość zmiksujmy i wypijmy, np. na śniadanie lub kolację.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Potrzebne składniki: 6–7 różyczek świeżego brokuła, łyżka posiekanej natki pietruszki, 4 łyżki kiełków (np. lucerny), szklanka wody mineralnej, ew. 1/2 szklanki kefiru

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 maja (13:05)

    Mogą być zastrzykiem witamin albo po prostu przyjemnym orzeźwieniem w upalny dzień. Ważne, by pić ich jak najwięcej!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 maja (15:00)

    Składniki: 5 cytryn, 2/3 szklanki miodu lub cukru, 1 i 1/2 litra wody, garść listków świeżej mięty.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 kwietnia (13:05)

    • 2 pomarańcze • 2 gruszki • 1/2 szklanki wody • kawałek imbiru (ok. 1 cm)

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 12 kwietnia (15:00)

    Na koktajl: 1 miękkie, ale niezbyt dojrzałe awokado, 2 soczyste jabłka, 100 g jarmużu, 1 pęczek natki pietruszki, 10 g suszonych kwiatów rumianku, 500 ml świeżo wyciskanego soku jabłkowego. Na owsiankę: 500 g łuskanych ziaren owsa, 250 g suszonych owoców (żurawina morele, daktyle, rodzynki), 50 g orzechów nerkowca, garść kwiatów bratka (kupisz np. na swiezeziola.pl), 50 g łuskanych orzechów laskowych, mleko krowie lub roślinne, 4 łyżki płynnego miodu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 kwietnia (13:00)

    Gęsty miks z pomidorkami oraz papryką ●szklanka pomidorków koktajlowych (lub 2 duże pomidory) ●1/2 czerwonej papryki ●1/2 pęczka rzodkiewek●1/4 szklanki mleka kokosowego ●1/2 łyżeczki chili lub pieprzu cayenne ●do nadania konsystencji woda przegotowana i schłodzona (lub filtrowana) ●szczypta soli morskiej 1 Pomidory umyj, usuń zielone części (z dużych wytnij zdrewniałe kawałki). Rzodkiewki umyj i osusz. Z umytej papryki usuń nasionka. 2

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 6 kwietnia (14:05)

    Składniki na 2 porcje: 6 mandarynek typu klementynki, duże opakowanie jogurtu naturalnego, 2 łyżeczki miodu naturalnego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 4 kwietnia (11:00)

    ✔Przepis podstawowy Do rondelka wlej 2 szklanki mleka. Dodaj 5 łyżek śmietanki kremówki oraz 1/3 łyżeczki kawy rozpuszczalnej. Połam na kawałeczki po 1 tabliczce gorzkiej oraz mlecznej czekolady. Wrzuć do przygotowanego płynu. Mieszając, podgrzewaj na małym płomieniu, aż czekolada się rozpuści. Nie dopuść do zagotowania. Czekoladę przelej do filiżanek. Udekoruj np. bitą śmietaną. Dodatkowo możesz posypać ją kakao albo drobnymi wiórkami czekolady. W wersji wegańskie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 10 marca (10:05)

    Banany to prawdziwa skarbnica składników mineralnych. Zawierają m.in.: magnez, fosfor, żelazo, wapń i sporo obniżającego ciśnienie tętnicze potasu. A także błonnik. Dużo w nich witamin – A, C, E, K oraz tych z grupy B. Obecne w nich naturalne cukry nadają bananom zniewalająco słodki smak. Dlatego przyrządzam z nich nie tylko ciasta. Odżywczy shake Robi się go bardzo szybko. Wystarczą 4 banany, 600 ml mleka, 2 łyżki słodkiej śmietanki, 3 łyżec

    Czytaj więcej Komentarzy:0