Reklama
  • Piątek, 12 sierpnia 2016 (13:06)

    Koktajl można przybrać owocami i świeżą miętą.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 10 sierpnia 2016 (08:05)

    Składniki na 4 porcje: szklanka jagód • szklanka malin szklanka truskawek • 2 szklanki jogurtu • szklanka mleka (krowiego lub koziego) • 3 łyżki mleka kokosowego • listki bazylii lub mięty • czubata łyżka mielonego lnu szczypta imbiru w proszku szczypta chilli cukier waniliowy • banan.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 9 sierpnia 2016 (08:00)

    Soczyste truskawki warto wykorzystać również do przygotowania pysznych kompotów albo koktajli. Będą świetnym dodatkiem... nie tylko do omeltów! Kompot z rabarbarem: Oczyść, opłucz i pokrój 50 dag truskawek oraz 3 łodygi rabarbaru. Składniki wrzuć do garnka. Zalej 1,5 l wody, dodaj 3 łyżki cukru, 2 gwiazdki anyżku i kawałek cynamonu. Zagotuj, zmniejsz płomień i gotuj pod przykryciem 10 min. Koktajl z czekoladą: 30 dag truskawek oczyść, umyj i pokrój na kawałki. Wyciśnij sok z 1 pomara

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 1 sierpnia 2016 (13:05)

    Choć w sklepach można kupić gotową, zawsze robię ją sama. To nic trudnego. Dodaję do niej także kilka listków mięty, aby była bardziej orzeźwiająca i aromatyczna. Woda Czasem gotuję wodę z cukrem, studzę i dopiero łączę z sokiem cytrynowym. W ten sposób przygotowana lemoniada ma intensywniejszy smak, niż zrobiona z bieżącej i przefiltrowanej wody. Słodzenie Do wody, zwłaszcza zimnej, dodaję zamiast cukru syropy, np. klonowy, z agawy lub melasę trzcinową. Co prawda s

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 lipca 2016 (13:01)

    Składniki: 1,2 kg ogórków, 2 pęczki koperku, 20 dag gęstej kwaśnej śmietany, 2 łyżki octu winnego, 20 krewetek, 2 ząbki czosnku, 4 łyżki oleju słonecznikowego, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 20 lipca 2016 (13:05)

    Rodzice wiedzą, że najlepiej gasić pragnienie wodą, ale dzieci jej nie lubią, bo nie ma smaku. Co zatem zrobić, by przekonać szkraba do jej picia? Na początek można podawać ją z pysznymi, zdrowymi dodatkami.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca 2016 (14:00)

    Przygotowane z młodych jarzyn dostarczą dużo błonnika, witamin, minerałów i sporą dawkę energii, za to zdecydowanie mniej kalorii niż napoje owocowe. Warto pić je na I lub II śniadanie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca 2016 (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 łyżeczki kawy rozpuszczalnej, 2 szklanki mleka , 1 tabliczka gorzkiej czekolady, cukier do smaku, 100 ml śmietanki 30 proc. , cynamon, melisa do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca 2016 (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 4-5 ogórków gruntowych (lub jeden długi ogórek sałatkowy), 1 cytryna, 400 ml maślanki naturalnej, 1-2 łyżeczki cukru pudru, pół pęczka natki, pół pęczka mięty, gazowana woda mineralna.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 lipca 2016 (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 szklanki świeżego szpinaku, 2 duże ogórki sałatkowe, 1 pęczek natki, 2 jabłka, 1 garść truskawek, woda mineralna, sok wyciśnięty z 1 cytryny, 1-2 łyżki naturalnego miodu do smaku, 2-3 łyżki nasion chia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0