Reklama
  • Środa, 9 marca 2016 (13:05)

    ●2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej ●4 kostki gorzkiej czekolady ●200 ml gorącej wody ●szczypta cynamonu ●szczypta imbiru ●szczypta chili ●3 łyżki śmietany kremówki ●łyżka syropu, np. karmelowego lub czekoladowego ●starta czekolada do posypania ●ew. świeża mięta

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 2 marca 2016 (13:06)

    ● 250 ml świeżo zaparzonej kawy rozpuszczalnej ● gałka muszkatołowa ● laska wanilii ● cynamon ● 2-3 łyżki mleka ● śmietana 30 proc. ● 2 łyżki cukru pudru

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 1 marca 2016 (14:00)

    • 2 porcje kawy z ekspresu lub zaparzonej w kawiarce • 5 łyżeczek cukru (ewentualnie 3 łyżeczki cukru i 2 łyżeczki cukru waniliowego) • 1 żółtko

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 lutego 2016 (13:05)

    ★ Spróbuj modą na koktajle zarazić dziecko! Jeśli zmiksujesz na przykład garść natki pietruszki i liści młodego szpinaku z bananem i jogurtem naturalnym, nawet największy wróg zieleniny przyzna, że to smaczny napój. A może zaczniecie miksować je wspólnie? Każde dziecko lubi czuć się odkrywcą, więc pozwól, by spróbowało swoich sił w komponowaniu zestawów (oczywiście pod twoją kontrolą). Porcja takiego koktajlu to potężny zastrzyk witamin, minerałów i błonnika. Można go pić

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 lutego 2016 (11:05)

    Składniki na 2 porcje: Zielony: pęczek natki pietruszki • korzeń pietruszki • 2 łyżki soku z limonki • pół świeżego ogórka. Czerwony: 3 buraki • 2 marchewki • sok z połowy cytryny • listki mięty • sól • pieprz. Pomarańczowy: ćwierć melona • 3 marchewki • 2 jabłka • odrobina startego imbiru.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 12 lutego 2016 (08:06)

    Składniki: 2 szkl. zaparzonej czarnej herbaty, laska cynamonu, gwiazda anyżu, 6-8 mrożonych malin, 2 plasterki cytryny, miód lub cukier, gałązki rozmarynu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 12 lutego 2016 (08:06)

    Składniki 2 pęczki natki pietruszki, cytryna, 1 l wody mineralnej mocno schłodzonej, 3-4 łyżki miodu według smaku, (może być cukier, ale mniej zdrowo), kilka listków świeżej mięty

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 12 lutego 2016 (08:06)

    Składniki: cytryna, korzeń imbiru (ok. 4 cm), ok. 150 ml płynnego miodu, najlepiej lipowego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 stycznia 2016 (15:05)

    Składniki: 2 duże plastry świeżego ananasa, 2 łyżeczki sproszkowanego zielonego jęczmienia, łodyga selera naciowego, pół zielonego ogórka, łyżka migdałów, pół szklanki wody, pół szklanki jogurtu. Wszystkie składniki włóż do wysokiego naczynia i dokładnie zmiksuj. Dobrym dodatkiem są otręby owsiane. Żeby podkręcić metabolizm do każdej porcji dodaj trochę świeżego, tartego imbiru.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 17 grudnia 2015 (13:05)

    ●2 łyżeczki czarnej herbaty (lub 1-2 torebki) ●kawałek świeżego imbiru (3-4 cm) ●cytryna ●2,5-3 szklanki wody ●miód do smaku (około 2-2,5 łyżki)

    Czytaj więcej Komentarzy:0